Friday, February 5, 2010

komplikasi tika penat

mood - penat dan kurang elok
cuaca - malam yang suam-suam kuku
perut - lapar

Baru je sampai rumah dari ofis. aisey..baru ingat nak balek awal ari ni nak lepak atas tilam sultan ( tilam ikea yang telah dibeli setahun lalu) sambil terkangkang cam penyu baru naik darat. ish2 bley plak stuck kat ofis wat last design. tapi takpe dah name pon keje ku terima dengan redha( mcm name membe aku kt jb hehehe) balik-balik tu lepak kat nz jap ngan dak ofis sambil tunggu si chenta hati sampai umah. Nak jumpe kejap sebab dia malam ni nak menempuh perjalanan jauh balek jb. Aku plak tertinggal. adoiyai....huhuhuhuhu...mase lepak nz lupe plak aku ngan janji temu ngan housemate aku bersama makwenye untuk makan nasi lemak kat taman energy(tmn tenaga lah... ceh poyo speaking london) tapi takpe lah.. esok kan ade.. sok mlm leh lepak sampai lebam. cuti kan ari ahad ( yelah yasir takkan lah hari ahad nak keje...bangla kat pavi pon pandai cuti ish2..) sampai je umah. campak beg tekan suis mac pastu teros buka fb...terasa plak nak update blog( dah berazam akan update blog sentiase yang mungkin) ish2 badan pon cam nak terbelah 2 ni.. mcm terasa nak tarik tilam sultan pastu ngorok je ni(tahan sket mata ni yasir..asyik tido je) huiyo..pasni layan dota pon care jugak ni..(ish2 asyik main game je) jap-jap....





bakar rokok....




sedut.....srup.....sedap nye..ish2 ok lah mlm sket nanti aku update lagi k.. aku nak mandi dan merehat kan diri yang kepenatan ini.



yang kepenatan @ kecapekan
chromatin yasir
(penat)


No comments: