Thursday, February 4, 2010

kenapa tak bawak????...saya LUPA...

(di update ketika saat gentir kerana dalam opis tenet digunakan kearah perkerjaan sahaja)

*metal head always metal head(hahahahaha)


sekarang kol 11.36 am.... dah sampy ofis dah.. ari ni aku masok lambat. Sebab ade hal nak kene setelkan pagi tadi. adoi. agak berbulu jgk...terasa nak update blog pepagi ni..(pepagi ape yasir dah nak masok tengah hari dah) kuikuikuikui...muke memember kat ofis semua berbagai dah mcm bubur caca dah aku tgk. ade muka happy ade muke tengek je pasal nak kene siapkan design awal.. wah ape sudah jadi..produktif lah kekwn ku...(tapi aku stock paling malas) hahahaha

ari ni aku boleh pulak buat terre lupe bawak wallet...huiyo..nak tak nak kene balek jugak tengah hari ni. nasib baik rumah dekat. kat kg "lama" hehehe...sepuluh minit perjalanan mengikut arah tanda jalan buat sendiri. hahaha....mcm mane aku leh lupe. sebab manusia ade sikap tau sifat pelupa yang tak kan boleh lari punya. kuat makan semut kot aku ni. huiyo.. kurangkan gula yasir. kalau tak makwe sendiri kang aku lupe. (ah sudah gile ke ape) huiyo...perjalanan g ofis tadi agak biase.( yelah takkan lah aku nak reka cipta cerita time aku ontheway tadi ade ufo terbang bawak lembu yang baru dia curi kat kandang lembu dekat sungai buloh tadi) ape lah wey..

huhuhuhuhu..

ish2 tgh hari ni kene balek. rasenye semayang kat kg "lama" je kot. tapi kalau dah jumpe tilam ngan bantal sejam pun jadi nak lelap. hopefully jgn lah wey..mata2 jgn lah selalu ngantok.. ish2...adoi...berita perkabaran dari chenta hati plak dia nak grak blek jb tgh hari ni kot. ish..pergi lah syg abg izinkan ( ceit dalam hati nak ikut tapi kaber macho) hahahaha...takpelah ...raya cina ni balek jb jugak kot. aku rindu kt mak bapak aku. ( salah kah aku merindu mak bapak ku) jgn ketawer lah...



yang benar
chromatin yasir
(ketika menanti adobe di mac sedang di update)

tempelan nota kecil (p/s) - tgh hari ni makan nasi tomato + cendol pon baik jugak..huhuhuhu)

No comments: