Sunday, February 28, 2010

harap maaf!!

sorry lah wey aku lame tak menaip...sebab kesuntukan masa dengan kerja di tempat practical aku tu dan waktu aku yang banyak aku habiskan dengan dota dan melepak bersama chenta dan kekawan...aku cuba menaip sebanyak kali mungkin.(insya ALLAH) so kali ni aku menulis dalam keadaan tak boleh tidor di hari isnin pukul 2.52 am( pagi lah tu...) adoi...esok pepagi dah kene bangun nak pergi kerja...la la la kerja...ish2...cam malas..tapi kena pergi jugak...aku ingat dalam minggu ni kene amik cuti sebab nak kene setelkan yuran U dan hidupkan lesen aku..ish2...dah 1 haribulan dah..kene hidupkan cepat ni..kalau tak habis macam mane aku nak merempit kalau di tahan polis...surat cinta sayang kang aku dapat...ish2..so kene lah hidupkan cepat...sorry selama aku berdiam ni..bukan kosong je...ade lah sikit mencari ilmu akhirat dan dunia ni...dan agak busy mencari waktu yang sesuai untuk aku edit gambar..bila tiba waktunye aku akan uploads gambar shoot wedding dan memacam lagi yang telah siap aku edit.

ish2 roomate aku dah tidur...best je tengok dia tidur....lyn je..aku ni masih terkulat-kulat nak tidur susah dengan nyamuk yang datang attack aku macam jet air force tembak godzilla...kang aku tepuk kang penyek plak...tapi takpe dah masuk 3 ekor aku tepok penyek..ah gigit aku lagi....asapkan je lah dengan dunhill ni(baguslah tu...habis duit beli rokok je...yasir2). waktu malam camgini plak aku boleh rindu kat mak bapak aku...harap sihat lah diorang kt jb tu..rindu aku nak balik jb..asyik lah tak dapat sebab sabtu kene kerja..nak buat camne...aku habis je practical ni...aku dok jb sebulan dua..lepas rindu kat diorang...aku selalu pegang falsafah hidup aku...sejauh mana kita terbang..jangan lah kita lupa mana sarang kita...kalau kita lupa hanyut kita ditiup angin yang akan sesatkan kita dan mendarat pada tempat yang tak patut kita mendarat...aku noktahkan dekat sini dulu..try pejam mata walau pun susah...k gudnite




yang benar
chromatin yasir
(tak bley tidor lah wey)

No comments: