Saturday, February 6, 2010

it's sunday morning

wah!!! hari yang paling aku nantikan...ahad(sunday) hari untuk aku rileks dan lepak sepuas-puasnya. aku tak tau lah...kenapa aku suke gile hari ahad ni. aku raselah hari ahad lah hari paling bermakna bagi orang yang berkerja..sebab hari ahad lah hari bersama family, kekasih, kekawan dan sape-sape lagi lah. Tapi ahad ni mcm kureng sket lah. pasal chenta hati agak jauh. so tak dapat lah spend time bersama dia( ish2 sabar yasir) . tapi takpe. esok pon ade job lagi. aku nak manjakan ombak125 aku.. sian dia dah 2 minggu tak basuh...esok aku mandikan dia dan mungkin hantar pergi servis.. kite setting sket.. baru aku pergi kerja cepat sket. hehehe...


so tak banyak bende berlaku hari ni. balek dari keje teman jap mister dol g pertama jap..betolkan hp adeq dia. tapi hampa pasal technician kedai hp tu tak datang. apelah nak meniaga wat care nak niaga...ish2...muka keluar dari pertama je dah mcm kicap basi aku tengok. layan corner kat dang wangi teros gerak balik. ingat nak pergi klcc petang sket. tengok cuaca pon dan semacam baru aku nak sarung seluar balik dah hujan. takpe lah. cabut balik tarik tilam teros. sedar-sedar dah pukul 8 dah. tengok hp ade miskol si chenta hati. sian dia aku tidor tak dengar dia call. lincah mandi siap-siap tungguh si angah lincah teros ke keramat. layan santap western kat keramat kedai western sebelah jusco au tu. ingat plan pas makan nak ronda-ronda KL. tapi tak jadi pasal member plak turun makan kat kg "lama" . lepak dengan diorang..kalau jumpe adib ngan are..memang berborak pasal camera lah.ish2...jeles plak tengok 35mm adib( kene beli ni yasir PERLU) ...tulah nak kumpul duit jugak. pasni try usha body d80 atau d200...angkat sekali ngan lense lah.. dalam kepala otak pikir lense 31mm + wide + 18-200mm + fish eyes + d200/d80 + sb900 = kombinasi mengegarkan urat saraf mata bila melihat hasil gambar... ish2 tak sabar aku nak start keje tetap pastu kumpul duit wat beli semua tu...tapi kene pikir jugak kete ni.. tergerak hati nak angkat honda EK...kene tunggu habis belajar dulu lah. baru buat target n wish list. pastu angkat 1 demi 1 sampai puas hati. otak aku masih keliru nak sambung degree kat mana...malas aku nak sambung kat UNI** , nak rasa jugak kehidupan sebagai college boy. erm... entah...nanti lah pergi servey web pasal U ni...tengok jam dah pukul 4 dah..patut lah mata rasa kelat je...main DOTA ni kadang-kadang sampai tak sedar dah 2 jam ngadap...ish2 nasib baik tak main WOW mau aku ngadap pc sampay sminggu tanpa sedar. ish2.... ok lah mata aku pon dah ngantuk...so aku update lagi k..

nota tempelan sekecik jiwa - baru ingat malam tadi nak layan event kat rumah pena dekat dengan DBDP...leh plak aku lupa...ish2...takpe lah next time...

yang ngantok
chromatin yasir
(dies not death)

No comments: