Saturday, August 8, 2009

pukul 5 pagi

Pukul 5 pagi. 05.00 am. 1 word - sejuk. Aku suke sgt bile waktu begini. Ketika itu lain yang sedang nyenyak tidur aku masih lagi keseorangan di depan pc menaip dan merapu di dalam blog aku sendiri. Berfikir aku jap. Mungkin aku perlu update blog aku setiap hari. Mungkin aku boleh jadikan seperti diari aku sendiri. Ape yang kau buat hari ini. best kot...tapi ape yang aku lihat dalam hidup aku ni. aku manusia biasa. yang kehidupan sentiasa aku langgar hukum waktu aku sendiri. hehehe. Tiada yang enteresting dalam hidup aku ni. biase je. Biar kau bermula dengan post ni. Ape yang kau lakukan semalam.

8 ogos.

Bangun tidur tidak seperti biasa. Pukul 12 setengah hari coz aku ni suke sangat stay out memlm. sebab aku rasa mlm lah waktu paling tenang bgi aku. tapi kadang2 aku ade rasa takut juga. biase lah manusia. Bukan kita saje yang hidup dlm alam nyata. So ok. back to my life. Petangnya semua kwn aku kuar g dating ngan girlfriend memasing. Aku jugak yang terpisat-pisat sorang kat umah. Tapi thanks to My Cayunk. dapat aku jumpe dia kejap walaupun kejap je. thanks for your mum curry. sedap sgt2. tpi tak makan dgn roti. makan camtu je.. xleh tahan...sedap gile.. gagagaga... lepas dari my cayunk dtg untuk hantar the devil curry tu. member aku call. adoi.. kne cari sport rim 17 inch. dlm modal bwh 2 k. mne nak cari. so contact lah .. contact ape yang aku ade. dpt jmpe. sport rims buddy club 17 inch pcd 100. msok myvi kot. harga rm 1500 ok lah tu.. kne ngan budget. Selepas setel tu... aku duduk layan you tube kat pc bard..lyn2 punye lyn.. dah magrib pun..g umah family angkat aku..alah tuan rumah aku lah.. ajak anak dia g psr mlm. 4 ur information..psr mlm kg bru akan diadakan setiap ari sabtu mlm. memacam jgk ade kat sane. Tapi tak jadi plak aku nak gi. coz diorang ajak maen futsal di bangsar ( NSTP ) uish... penat owh.. lame dah aku tak bersukan. asyik dok depan pc. lyn twiter ngan layan blog ni. huish....mcm nk muntah aku rase time main. bru 1st half.. dulu klu aku blek jb je.. slalu jgak maen futsal ngan abg aku ngan memember semua...( pergh rindu plak kt korunk) tnggu aku blek pose.. siap korunk aku ajak lpk smpy sahur..kte sahur kt kedai mamak je.. hahaha....pas maen futsal lyn jap mkn dan minum di kedai berdekatan. bgus eh aku... bersukan kurang kan lemak tpi g bantai makan nasi ngan daging merah.. mne nk fit bdn...hahaha... blek je...aku dah lepak gile.. mandi segar kan bdn. tpi tak terasa ngantuk pulak...

so dah pukul 5 dah..

thats all folk..

so gud nyte + gud mornink..

ngantuk gile dah ni..


yang benar
chromatinyasir
(huargh!!! pukul 5 pagi.)

No comments: