Friday, August 7, 2009

digital painting



Digital painting. Salah satu revolusi yang hasil nya same seperti real painting tpi bezanya dilakukan melalui media seni digital didalam komputer.. Aku minat digital painting ni dari 1st aku masuk belajar di unikl. Dan pembimbing aku sape lagi.. Cik Zaki (my otai@mentor aku) digital painting cukup penat dan memerlukan ketelitian dan pandai melukis figure yang hidup dari setiap sudut. Thanks to Mr M lecture drawing aku. Aku bermula dengan real drawing. Pergh mmg gile kelas Mr M.. hantar lambat dari date line kene koyak beb lukisan. Aku pernah kene koyang 15 figure drawing depan mata aku oleh Mr M. time tu aku marah gile. Tapi tak berani tunjuk. kang aku mantol lebih fail (F) kang aku subject drawing ni. Tapi bile dah lame aku kenang balik apeyang terjadi. Aku nak terima Kasih sangat ngan Mr M klu tak kerana dia. Aku mesti lukis out figure nye. Segala yang dia ajar aku apply time aku nak melukis. Tapi aku terus terang di sini. Aku kurang berminat lukis di kertas atau di canvas. Mungkin minat aku lebih pada digital painting. Sebab klu salah lukis leh undo.. hehehehe.... so gamba di atas adalah salah satu hasil gambar aku untuk customer wedding photography aku. terdapat sekali dalam pakej yang dia amek. so byk aku membebel ni...pasni mungkin aku akan uploads more hasil lukisan aku dan gambar2 wedding plak. Oh sebelum aku terlupa. Akan aku uploads pakej shot wedding team aku nanti.. for more information about my photography team( aku junior photographer je..) leh gie servey di http://www.extrumedia.com leh jugek servey pakej yang diberi..thanks all


yang benar
chromatinyasir
(brUuUueEeKKkk... :p )

No comments: