Thursday, August 13, 2009

Kuala Lumpur ptg...


Sesak jam time aku shot gamba ni...agak pening jgk..nasib baik aku tergerak hati nak bawak kamera..waktu ni perjalanan balik dari KLCC. Saje je g Dating ngan chenta hati...huhuhu...(malu) time tu aku agak tension. Si dia tgk aku tak berani cakap ape2 coz time tu aku agak mengamuk ngan org yg tak faham bahasa dan tak dapat lihat yg time tu tgh jam nak mampus...nak jugak dia main selit..adoi geram aku...nak buat mcm mne...nak marah bkn nye leh dgr pon..coz time tu aku buka air-cond...aku jerit camne pon org kt luar tak dengar....hahaha...agak tension dgn keadaan itu..aku terpandang kt seat belakang...terpandang plak kamera aku.. dan tros aku pandang KLCC...aku lawa jugak cahaya waktu tu...kekuningan bercampur kebiruan...huhuhu..hape lagi aku...aku buka wide+fish additional lense yg di attach pde 18-55 aku(kit lense yg diberi) dengan body camera d40x kesyngan aku(my baby) aku tros taler kt KLCC...agak byk jgk aku shot time sambil tnggu jam tu bergrak...hehehe.. ni lah hasil nye..aku edit sikit naikkn kaler dia lgi...huhuhu....boleh dikatakan aku agak faveret shot waktu ptg...coz time tu kaler sngguh menarik...shot waktu pg pun lawa..tetapi memandang kan condition aku yg slalu ssh bngun pagi...(adoi kantol aku mls bngun pagi...heheheh) bgi aku ptg adalah waktu pling sesuai untuk shot keadaan lngit. coz time tu matahari nk tenggelam dan mencipta kaler kekuningan plus kebiruan sket coz nk tuka mlm....huhuhu...bgi aku waktu bgini jgk agak sesuai untuk sghot shot slow shutter coz time tu kereta dah byk buka lampu so nk dpn line of light tu sng sket...and leh dpt hasil gamba yg seakan-akan line cahaya tu bergerak melintasi dpn lense camera kite...

Adoi...waktu aku tulis post ni dah kul 5 pgi...aku pun dah ngantuk..so that's all for today folk..

p/s - aku agak feverat buat gmba seperti ini..coz bgi aku...byng2 ni umpama kehidupan kte...kte boleh tgk tpi xdpt sentuh..bile tiada cahaya yg menyinari...kite tiada byg2 yg mengekori...it's all start with one drop of our blood..




yang benar
chromatinyasir
(rokok aku tnggal sebtng....argh!!!!!!!!!!!)

No comments: