Tuesday, July 26, 2011

Hari ke 21 di Manila

Jeng Jeng Jeng!!! last day dah. Ok so for today, hari terakhir aku di Assign ke Fort Bonifacio, Sebab esok aku nak balik KL, Malaysia. Untuk bertemu family dan orang tercinta. Ops...tambah 1 lagi. si ombak emas dan si jimmy silver. Aku lupa aku dah ade jimmy silver sekarang untuk bawak aku kemana-mana. Thanks mama and papa. Ok back to the story( jangan melalut lah yasir) Orait check list apa yang nak beli:-

*buah tangan untuk kawan-kawan-Done
*buah tangan untuk family - not done.
*buah tangan untuk cinta hati- Done
*buah tangan untuk family cinta hati-Not done.

Aiseyman..!! sok kene pergi ke sanfrancis lah ni beli. Tak pun pergi belikat market-market malam ni. Kita tengok je lah nanti.


Yang Benar,
Chromatin Yasir
(tak sabar nak balik Malaysia)

No comments: