Monday, July 18, 2011

Hari ke 13 di Manila

Hohoho, Counting a day. Bila lah nak balik Malaysia. Hati runtun rindu dah ni. Ops.. Semalam aku ke San Francis dengan Ejoy. Nah amik aku beli lagi barang baik... ahahahaha. Sebago sibijik, toms awek aku sibijik. Aku jumpe skinny jeans yang boleh tahan menarik. Aku sambar je lah. Baru 350 peso je. So balik ni. Jangan kene extra charge for luggage sudey. Gua malas nak membayar sebenarnye. Sakit hati beb.

Annual party dah kene cancel, mau tak menyirap. Aku ngan ejoy dah shopping untuk party tu. last-last tak jadi. Tapi takpe lah. Takda rezeki. Sekarang, i'm counting a day to go back to Malaysia. Touch down to Airport je, shoot balik ke JB plak. Dapat 2 hari cuti beb. Balik JB untuk ambil kereta. Cewah.!!!

chiow dulu. dok termenung layan lagu sambil tunjuk another photog masuk kerja plak. cewah.!!


yang benar,
Chromatin Yasir,
(gua rindu malaysia)

No comments: