Monday, July 25, 2011

Hari ke 20

Yeah!!! sorak kuat-kuat!!! dah hari ke 20 dah. Tapi aku macam sedih pulak. Kalau gabung kan jadi hadey! (happy +sedey) *rosak bahasa aku ni. Ok update hari ke 20 di Manila. Aku di studio dah hari ini hujan lebat. Pergh...!! beku dok. Keh keh keh.

1 shoot dah cancel dan 1 confirm. Lagi 1 hold untuk reschedule dan lagi 1 tak balas text. So apa mau buat. Yang cancel tu shoot aku pukul 11. Aish!!...Gua releks gua steady. Bukan rezeki aku kot. Rileks sudey. So sambil layan hujan kejap lebat kejap reda. Gua layan lagu Oren Lavie sambil layan blue tepi tingkap tengok pemandangan luar. Patut lah photog kat Fort ni muka tak tension kalau kerja melambak. Sebab depan kedai terbentang hijau ade pokok ada bunga. Ada awek melintas(tu aku je dapat tengok..hahaha) nanti aku balik aku update gambar ok.

Orait thats all just for today. hati tak sabar nak balik Malaysia. Malaysia truly asia!!! cewah!!

yang benar,
chromatinyasir
(2 hari lagi balik malaysia)

No comments: