Friday, November 12, 2010

preview custom album for wedding

preview of inside page

preview of inside page

preview of inside page

preview of album cover

TM
all the material is copyright under the extrumedia and chromatin design and photography

So ni lah antara kerja freelance aku. Wedding photography and sedia kan album yang telah di order oleh customer aku. So this time aku preview one of the custom album yang disediakan untuk pasangan mempelai. Bila aku ada masa terluang nanti aku akan upload custom album lain pulak. For custom album yang di edit oleh aku lebih kearah simple dan urban. Design dan editing akan keadaan majlis dan permintaan para mempelai. Kebanyakan customer yang di shoot oleh aku akan request custom album diorang something new and fresh. Kalau pasangan mempelai muda diorang akan request something yang unik , simple dan artistic.

Tapi buat masa sekarang aku hanya jalankan servis design dan editing. For photoshoot aku gantung camera buat sementara waktu kerana untuk focus main project yang aku jalankan bersama rakan karib aku. psst * itu rahsia so jangan tanya apa benda. will be revealed bile dah menjadi * . So untuk servis wedding photography boleh berurusan terus dengan mentor@sifoo aku Encik Din Spirits dan Encik Zaky Qursany atau korang boleh terus ke blog extrumedia dan boleh request for the package mengikut event atau majlis yang korang mahukan. Korang juga boleh baca tentang info dan services yang di tawarkan. Sambil itu boleh juga korang lihat gambar-gambar hasil kerja tangan sifoo@mentor aku. Jika korang nak request untuk servis aku boleh juga di request di sana dan sifoo@mentor aku akan cuba uruskan berpandu pada terma dan syarat. Di syorkan request for wedding better dijalan sebulan lebih awal supaya mengelakkan dari kepadatan jadual.


p/s - sorry aku sedang sibuk dengan project yang dijalankan maybe agak jarang meng'update' blog ye.




yang benar
chromatinyasir
(looking through the glass)

No comments: