Sunday, November 21, 2010

new artwork in the morning.


HuuAaaRrGHhH!!!! Selamat pagi. Aku belum tidur lagi. Lepas ni baru nak tidur kot. Sambil aku syok layan surfing kat abduzeedo. Datang plak inspiration nak buat huru hara kat dalam Photoshop dan Illustrator. So dapat lah hasil macam ni. Aku rasa ni artwork aku yang first untuk cuba edit gunakan colour light macam tu. Skill ni first aku tengok aku amat kagum dan cuba research dan try and error untuk buat line of light macam tu. Aku sewel jugak. Nasib bak lah ada kawan-kawan yang memang baik hati untuk ajar aku dan bagi aku tips untuk haluskan dan cantik kan line of light tu. Credit to Mighty Boo & Mr Maman sebab dulu korang ajar aku skill bulat line of light camtu. Cuma sekarang je aku terasa nak produce artwork macam ni. HhHUuUuAaAAarRrrGGggHHHhHH!!!!! ngantok nye. Tidur lah...ZZzzzZZZ




yang benar
chromatin yasir
(ZzZZzzzZZZ.....) -.-*

No comments: