Friday, June 3, 2011

Aku ingat...!!

Ah...!! aku ingat aku dah bayar. cis bedebah kene pulak potong internet rumah. Kenapa lah time dia potong tu time gaji belum masuk dan nak masuk hari minggu. Hari minggu mana boleh bayar bil internet. Nak buat internet banking pun belum tentu diorang akan take note dan sambung kan semula. Nak kene bayar hempuk depan muka baru ingat nak sambung semula. Adoi..!! tapi kalau nak ikut semula. Salah aku juga. Kenapa aku tak bayar bil internet. Sebab bulan May banyak nak guna duit. If the money come from the sky maybe it wil be easy for me to pay. But the money i have to earn it by working. And the fact is. It's hard to get it. ish2.!! So terpaksa lah aku update blog aku ni kat studio. adoi!! terpaksa kerja keras lagi untuk setel semua benda ni. aku yang pening kepala ni. Adoi!! pening-pening.

No comments: