Thursday, July 22, 2010

Jonker street Melaka


Melaka bandaraya bersejarah!!


salah 1 gamba patung gua amek masa kat kedai antik!! sengeh!!

gua ingat ni dulu port diorang terbit surat khabar kot!! gua nak usha masok tapi tutup!! chebai!!


t-shirt yang bagi aku sangat rare!! aku usha mintak dia jual kat aku. dia sengeh sambil kata "ini tatak juai punye ma!!"...gua hampa beb!!


the very great art artist aku jumpe di Jonker street!! let go all the city life just to do the art!!
ni baru rare bagi aku. Dia tgh lukis t-shirt pagoda mampus cun sambil minum tiger beer!! hehehehe


gua jalan-jalan gua jumpe ni!! gua shoot gamba lah



Sungai Melaka! nyaris gua tak terjun tiruk kat sini!! air dia nampak cam best plak!!

Hari selasa yang lalu, gua saje je ikut kakak angkat gua gi deal bisnes kat melake. Bisnes jual kuih raya. Tapi gua tak amek port. Sebab bukan inline gua nak jual kuih raya macam makcik-makcik kat ofis mak gua tu. geng-geng tapawere. Sambil jual sambil gosip pasal drama kat tv3 pukul 6.30 tu. Gua pun pelik macam mana diorang leh tak miss drama macam tu. Tapi memang syok layan drama-drama macam tu ( shit gua dah melalut ) ok back to bisnes. Pas deal bisnes tu diorang ajak jalan-jalan kat jonker street melaka. Memang gua tunggu saat tu. Gua tgk Camera kat dalam beg ni dah rebel nak shoot gamba. Tak reti nak sabar punya camera. Bagi gua lah Jonker street is a street for art things. Tak tau lah gua rasa je. Walaupun dapat jalan-jalan kejap je! gua dah rasa true habis! syok owh!! next time gua nak return!! gua nak shoot puas-puas!! sabar erk camera!! lek dulu!! hehehehehe!!



yang benar
chromatinyasir
(gua syok gile)


No comments: