Saturday, April 17, 2010

malam minggu..??

mula-mula agak pelik kenapa orang kata malam minggu adalah malam paling meriah. tapi bila aku melalui nye untuk kali pertama waktu itu tahun 2003. form 3 rasanya. kali pertama keluar malam bersama rakan-rakan. hahaha..memang terbaik. selepas itu aku akan menanti waktu itu sebab esok ahad cuti tiada apa-apa aktiviti kecuali. kene heret dengan awek aku keluar pergi bandar..(aku pon tak ingat sape awek aku time tu. dah lame siot..hahahaha...ade ke awek time tu???) setiap malam minggu yang aku lalui ada je cerita yang buat aku akan ingat sampai bila-bila. agaknya waktu malam minggu adalah waktu paling meriah bagi aku waktu itu. sebab waktu itu adalah waktu kebebasan bersama-sama rakan-rakan. tapi bile umur menginjak dewasa ni. Aku jadi kurang pulak. keluar bila betul-betul rasa bosan dirumah. biasa lah..selalu nye tag aku keluar malam minggu di kuala lumpur ni..siapa lagi..housemate aku lah. kebanyakan aktiviti yang kitorang buat adalah melepak bersama rakan-rakan. agak-agak dah ngantok..baru balik tidur. Tapi bila aku dah start practical ni. jadi malas nak keluar. Bila ahad je keluar bersama chenta hati. Baru aku betul-betul rasa kehidupan orang yang bekerja mengikut waktu pejabat. 9 punch card in, 5 punch card out. huhuhuhu..so for tonight adalah waktu mereleksasi bersama diri sendiri melayan movie sambil buat apa yang aku buat.


p/s - sorry aku tak dapat update selalu kerana tengah busy denganreport practical dan kerja mendesign sambilan aku..ish2..pening2...


yang benar
chromatinyasir
(malam minggu yang releks kali ini)

No comments: