Thursday, June 24, 2010

Kembali di kuala lumpur




Dah kembali aku semula ke Kuala Lumpur. Turun bas sambil tunggu awek aku amek. Berpinar kejap kepala agak lama tak sedut udara KL ni. Langkah dah bermula untuk aku setup hidup aku kat sini. So pasni kene bertungkus lumus cari kerja. Kene ade gaji tetap sambil tu leh wat freelance shoot wedding atau wat design. hehehehehe(suke benor ko dah smpy kl eh yasir) first target aku adalah spend time ngan awek aku. Kesian dia....agak lama aku tinggalkan. Balik Jb lama sangat. Tapi takpe bagi dia ruang dan waktu untuk siap kan segala assigment yang melambak sedang mamah dia. hehehe(suke ko ketawe kan org eh). So kali ini target mesti tepat, content mesti mantap, jangan goyah dengan dugaan, dan tawakal berserah pada yang maha esa. Bukan aku tak nak stay JB dan kerja kat sana. Cuma aku rasa peluang di KL dengan kelulusan aku ni lagi besar. So take a step to 1 new life. Sambung study...????erm....kerja dulu lah..ingat nak sambung guna duit sendiri. Sampai bile nak menyusahkan Mak Bapak kene support. berdiri atas kaki sendiri. Dah 21 tahun diorang sponsor aku. Bila masa aku nak sponsor diorang g naik haji. Mama dah berbunyi dah, teringin sangat nak tunai kan rukun islam tu sambil tengok kaabah. Papa sama je, terasa nak pergi. So aku kene kerja kuat nak sponsor diorang ke sana. Bukan sikit anak siot duit nak pakai buat diorang ke sana. So teguh kan target. KUMPUL DUIT UNTUK DIORANG.....aku menulis ni pon time azan magrib...semangat bukan main berkobar-kobar...apa lagi..gi smayang lah beh....grak dulu..


yang benar
chromatin yasir
(xde civic blom beli honda civic lagi)

No comments: