Wednesday, April 1, 2009

kala jauh


Jauh perjalanan luas pemandangan
jauh nya cinta ku pergi untuk sementara...berpisah jasad berdua untuk sementara...daku relakn dikau pergi untuk menyiapkan permintaan pembelajaran dikau..daku setia menunggu mu disini..saat jari jemari ku sibuk menekan kekunci keyboard ku ini...sambil itu daku menghitung hari..aduh lamanya.. lgi 3 hari dikau pulang..cpt kan lah masa ini..agar aku cpt bersama si dia..saket juga bila berjauhan..hehehehe....segelap-gelap hati ku..masih ada cinta untuk kaum hawa...terima kasih sayang..dikau buka pintu ku ini smula untuk bercinta...setelah sekian lama...hati ku batu untuk menerima walaupun sekelumit cinta dari insan bergelar wanita..tapi dikau telah bukakan semula untuk aku menerima cinta skali lgi..daku harapkan kita bersama selamanya..owh ok..back to my black life...kali ni aku akan cuba serta kan photo setiap kali aku update blog aku ni..penat tpi berbaloi..sorry lah klu aku lmbt untuk update blog aku ni..coz byk bnde aku kne update...fotopages lgi..flickr lgi..hehehe..penat doh..hehehe..tpi xpe..coz this is my life...chromatin life back on the move..take everything interesting to put to show to make u read..life like rock and rolla...death never forget us...it's start with a blood...hehehe

No comments: